Project Category: Prostějov

HALOVÉ OBJEKTY > Projects > Prostějov

Výrobní a skladová hala s administrativou

24 března, 2020 / By haloveobjekty

Pro našeho velmi dobrého stávajícího zákazníka řešíme v současnosti výstavbu výrobní a skladové haly s administrativou z prefabrikované železobetonové konstrukce s opláštěním PIR a minerálními panely a střešního souvrství se světlíky. Investorovi tak vznikne nový prostor o kapacitě přes 4500 m².

III. etapa vestavby jeřábové dráhy a mostového jeřábu + zastřešení a zateplení prostoru expedice

11 března, 2018 / By admin

Pro stávajícího investora jsme realizovali již třetí etapu vestavby jeřábové dráhy a mostového jeřábu ABUS do jeho stávajícího výrobního provozu + zastřešení a zateplení prostoru expedice hotových výrobků – realizováno přes víkend, kdy investor nemá provoz a tak nedošlo k jakémukoliv omezení jeho provozu a výroby – přesně o tom je naše práce a klademe […]

Nosná konstrukce pro speciální vakuový manipulátor

11 března, 2018 / By haloveobjekty

Zde nás investor oslovil, na základě doporučení (předchozích referencí) z montáží jeřábových drah a mostových jeřábů, zda jsme mu schopni navrhnout a realizovat nosnou konstrukci pro zavěšení speciálního vakuového manipulátoru s velkým bočním vyložením na podávání velkých fóliových rolí. Výzvu jsme ihned přijali, vyprojektovali, vyrobili a během velmi krátké doby (2 dny) jsme provedli také montáž, […]

Výstavba skladové haly

14 února, 2017 / By admin

Skladovou halu firmy Profrost v Prostějově jsme stavěli klasickou technologií montovaných hal s ocelovou konstrukcí. K jejímu opláštění jsme použili sendvičové PUR panely Kingspan. Vedle výstavby haly jsme demolovali několik stávajících objektů a vytvořili nové zpevněné plochy, asfaltové komunikace a parkoviště. Součástí naší práce byla také kompletní rekonstrukce výrobních prostor.

Vestavba jeřábové dráhy a mostového jeřábu

14 února, 2017 / By admin

Do stávajícího provozu MB TOOL jsme vestavěli jeřáb o nosnosti 6 tun, který obsluhuje novou technologickou linku. Stávající železobetonový skelet jsme nemohli využít, proto jsme museli vestavět novou ocelovou konstrukci dráhy a na ni následně umístit nosný most jeřábu. Konstrukci jsme navrhli tak, aby bylo možné i v budoucnu prodlužovat jeřábovou dráhu a jeřáb se […]